keskiviikko 9. lokakuuta 2019

NSB - kauneusboksi on täällä!!!



Ihanaa! Vihdoin se on täällä! Nimittäin reilu kuukausi sitten Facebook arvonnassa voittamani Nordic Style & Beauty x Cocopanda- kauneusboksi!!!!

Olen aivan innoissani!

Odotukset eivät olleet korkealla, sillä olen aina ajatellut, että näihin bokseihin laitetaan turhaa ja halpis tavaraa.

Ei pidä ainakaan tämän boksin kohdalla paikkaansa.

Tässä kuva ja pieni unboxing video


Upeita juttuja, vai mitä? Erityisen innoissani olen shampoosta, sillä tämän hetkinen alkaa olla loppu. Kasvonaamioita olen alkanut käyttämään säännöllisesti, joten se oli erittäin tervetullut lisä. 

Beauty blenerin pocket puffista olen kuullut hyvää, nyt on hauska kokeilla sitä itse. Tykkään siitä tavallisesta pinkistä sienestä.

Pakatessani huomista reissua varten tuskailin, että en saa nyxin concealer palettia mukaan sen suuren koon vuoksi. Nyt sain pienemmän Lumenen, hauska yhteensattuma! 

Kaikki muut tuotteet tulevat varmasti köyttöön, mutta L. A Girl metal lipstick jää köyttämättä, ainakin huulilla. Täytyy testata olisiko siitä luomiväriksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti