sunnuntai 13. lokakuuta 2019

Äiti kuntoon - projekti


Nyt tämä mamma aikoo antaa lopuille raskauskiloille ja mahalle kyytiä!

Aion osallistua tikis  30 päivän superhaasteeseen, joka alkaa maanantaina.
Ongelmaksi minulla, joka ennen raskautta treenasin salilla 3-5 krt, on muodostunut varmasti se kaikkien lapsiperheiden tuttu ongelma, aika. Minulla ei ole aikaa tai energiaa lähteä salille illalla kahdeksan aikaan. Vietän mieluummin laatuaikaa kotona miehen kanssa ja täytyy hänellekin suoda mahdollisuus lähteä lenkille.

Nämä tikissä Superhaasteen treenit kestävät n. 30 min, eikä salille tarvitse mennä. Ihan huippua!
Kuva otettu tammikuussa Las Vegasissa

Näin muutoskuvia aikaisemmilta haasteilta ja olen vakuuttunut. Nyt vaan itseä lopullisesti niskasta kiinni ja itsekuri kuntoon.

Jaan fiiliksiä haasteen edetessä!
Olen myös osallistunut 3vk ajan (nyt kurssi on puolessa välissä) Kuntouta keskivartaloa - verkkovalmennukseen, jossa treenataan lantionpohjan lihaksia ja syviä vatsalihaksia.

Minulla ainakin lantionpohjan lihakset olivat rapakunnossa, enkä edes tajunnut heti sitä.

Viitenä päivänä viikossa tehdään harjoitus, joka kestää max 10 minuuttia ja ne voi melkein tehdä missä vaan ja milloin vaan. Itse olen useimmiten tehnyt ne illalla.
Huomaan jo nyt eron ja sen kuinka lihakset ovat vajvistumeet. Mielestäni jopa ryhtini on hivenen parempi.
Suosittelen kokeilemaan kurssia. Kurssi sopii niin vastasynnyttäneille kuin jo vuosia sitten lapsensa saaneille. 

Nyt onkin aika panostaa omaan hyvinvointiin ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti