torstai 27. elokuuta 2020

Kipu yllätti

Tässä on ollut jonkin aikaa some hiljaisuutta. Meillä on ollut aika kiire ja olen myös halunnut keskittyä Hugoon. Illat menee niin super nopeasti ja illoista on ihana nauttia.

Toinen syy jaksamattomuuteen on ollut viime viikolla alkanut vihlova kipu alaselässä, joka vetää takareittä pitkin nilkkaan asti. Oikeastaan vain seistessä tai kävellessä rauhallisesti kipua ei juuri tunnu. Kaikkein pahin on autosta nouseminen. 

Viime viikolla olin töissä, mutta kipu alkaa sen verran väsyttämään, että olen tämän viikon ainakin sairaslomalla. Toivottavasti ensi viikolla pääsisi normaalisti töihin. Sain terveyskeskuksesta ajan fysioterapeutille ja kävinkin siellä keskiviikkona. 

Sain erilaisia liikkeitä kotona tehtäväksi ja kehotuksen liikkua rauhassa. Sain myös vinkin käyttää jääpussia kipeän kohdan alla ja se auttaakin lieventämällä kipua hetkellisesti. 

Tänään kävin aamulla vesijuoksemassa, mutta 20 minuutin kohdalla totesin, että se riitti. Olen kuitenkin toiveikas, että kipu pikkuhiljaa alkaa hellittää. 

Sillä välin minulla on oma hoitaja, joka haluaa tulla lohduttamaan ❤️



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti